A NetFOOD-on bankkártyával is fizethetsz!
Az online bankkártyás fizetés folyamata és feltételei
Webáruházunk részére az OTP Bank Nyrt. biztosítja a kártyaelfogadás lehetőségét, biztonságos, SSL protokollt használó kártyaelfogadó rendszere által.
A fizetés lépései: a megrendelés összeállítása után a Fizetési módnál válaszd a Bankkártya lehetőséget, majd a Megrendelem gombra kattintást követően átirányítunk az OTP Bank fizetőoldalára, így a fizetés közvetlenül a Bank által üzemeltetett, a nemzetközi kártyatársaságok szabályai és biztonsági előírásai szerint működő oldalon történik, és nem a webáruház oldalán.
Az internetes áruház a kártya-, illetve a mögötte álló számla adatainak, számának, lejárati dátumának semmilyen formában nincs birtokában, abba betekintést nem nyerhet.
Kérünk, készítsd elő kártyádat! A bankkártyával történő fizetéshez az alábbi adatokra lesz szükséged:
• Kártyaszám (A kártya előlapján dombornyomással vagy nyomtatással szereplő, 13-19 jegyű szám.)
• Lejárati dátum (A kártya előlapján dombornyomással vagy nyomtatással szereplő, hh/éé formátumú szám.)
• Érvényesítési kód (A kártya hátlapján az aláírási panelen található számsor utolsó három jegye {CVV2, vagy CVC2}. Amennyiben a kártyádon nem szerepel ilyen kód, a fizető oldalon található, erre vonatkozó mezőt legyél szíves üresen hagyni!)
Áruházunkban az alábbi kártyatípusokkal fizethetsz:
• MasterCard (dombornyomott)
• Visa (dombornyomott)
• American Express (dombornyomott)
• Electron (nem dombornyomott) Ezen kártyák esetében a kibocsátó bank határozza meg, hogy lehetővé teszi-e a kártya internetes használatát. Amennyiben az Electron kártyádat kibocsátó bank engedélyezte az interneten való kártyahasználatot, akkor természetesen fizethetsz kártyáddal internetes áruházunkban. Pontos információért kérünk, fordulj a kártyádat kibocsátó bankhoz! Az OTP Bank által kibocsátott kártyák természetesen elfogadhatók.
• Maestro Az OTP Bank internetes fizetőfelületén bármely bank által kibocsátott Maestro kártya elfogadható. Az elfogadás feltétele, hogy a kártyádat kibocsátó bank is támogassa a Maestro kártyák e-commerce tranzakciókra történő felhasználhatóságát. Kérünk, konzultálj a bankoddal!
Az internetes kártyaelfogadás biztonságának további növelése érdekében az OTP Bank bevezette a Verified by Visa/MasterCard Secure Code (VbV/MSC) szolgáltatást. A szolgáltatás lényege, hogy a kártyabirtokos részére a fizetésre használt kártyát kibocsátó bank megad valamilyen plusz azonosítási lehetőséget, amely a tranzakció során ellenőrzésre kerül, és egyértelműen azonosítja a kártyát használó személyt.
Amennyiben a kártyádat kibocsátó banknál nem elérhető a VbV/MSC szolgáltatás, vagy azt nem igényelted, a fizetési folyamat nem változik. A webáruház átirányít az OTP oldalára, ahol megadod kártyád adatait (kártyaszám, lejárati dátum, érvényesítési kód), és megtörténik a vásárolt áruk/szolgáltatások ellenértékének kiegyenlítése.
Amennyiben a bankod rendelkezik a VbV/MSC szolgáltatással, és ezt igénybe veszed, a fizetési tranzakció folyamata megváltozik.
Kártyád adatait (kártyaszám, lejárati dátum, érvényesítési kód) továbbra is OTP Bank fizetőfelületén kell megadni. Ezt követően azonban a Bank automatikusan átirányít a kártyádat kibocsátó bank megfelelő oldalára, ahol végre kell hajtanod az azonosítási eljárást. A sikeres azonosítást követően a fizetési tranzakció folytatódik és értesítést kapsz a tranzakció sikerességéről. Amennyiben az azonosítást nem végrehajtható, a tranzakció sikertelenül zárul.
A tranzakció sikeressége esetén visszairányításra kerülsz a webáruházi felületre, ahol értesülhetsz a sikeres megrendelésről. Ezt követően az étterem elkészíti a rendelést, majd nyitvatartási időn belül kézbesíti azt (sikeres bankkártyás fizetés esetén természetesen nem kell fizetni a futárnak).
A bankkártyás fizetéshez az internet böngészőnek támogatnia kell az SSL titkosítást. Kérünk, hogy a fizetési folyamat alatt ne zárd be a böngészőt!
Sikertelen bankkártyás fizetés esetén erről értesülni fogsz, azonban a Kosár tartalma, termékei megmaradnak!
Ez esetben az áruház jelzi a sikertelen fizetést, majd más fizetési módot választhatsz és rendelésed újra leadhatod.
Amennyiben a banki oldalról nem térsz vissza az áruház oldalára, úgy a tranzakció sikertelennek minősül. Amennyiben a banki fizetőoldalon a böngésző "Vissza/Back" vagy a "Frissítés/Refresh" gombjára kattintasz, vagy bezárod a böngésző ablakot mielőtt visszairányításra kerülnél az áruház oldalára, a fizetés sikertelennek minősül.
Amennyiben a tranzakció eredményéről, annak sikertelensége esetén okáról, részleteiről bővebben szeretnél tájékozódni, kérünk, vedd fel a kapcsolatot számlavezető bankoddal.
Minden bankkártyával fizetett rendelésnél kérünk, hogy a reklamációt írásban küld el az áruház e-mail címére. A reklamációk kezelésére a rendelés leadásától számított 3 munkanapon belül van lehetőséged. A reklamáció tartalma minden esetben 3 munkanapon belül kivizsgálásra kerül, és amennyiben a vásárló panasza valós, úgy a vásárlót kártalanítják - szükség esetén a teljes vételárat kártyájára jóváírják.
Az írásban leadott reklamációval kapcsolatosan nyitvatartási időben telefonon is tudsz érdeklődni.
Az áruház elérhetőségei:
Telefon +36 30 380 18 41
E-mail: info@netfood.hu
OTP Bank elérhetőségei:
www.otpbank.hu
06 1/20/30/70 366 6666 • 06 40 366 666